the days





I fredags när jag slutade vid tvåtiden lunchade jag med Moa och Åsalinn nere på stan. Efteråt hämtade jag och Moa Nellie och Hampus sen for vi ner till Stockholm. Vart bjudna på tacos hos Angelica och sen tog vi pendeln in till stan och vidare till lägenheten där vi drack ett par öl och umgicks med min bror och hans kompisar. Sen var vi ner på Brillo för att träffa på Henke och tog varsin öl, sen vidare till Ambassadeur. 
Igår hade jag och Moa myskväll hos mig, vi gjorde en ansiktsbehandling och badade bubbelpool.
Idag är det match som gäller. Seriepremiär och vi möter Forsbacka på hemmaplan. 

Kommentarer
Postat av: Fric

Hahahah älskar att Moa gör åt fel håll

2014-10-09 @ 01:03:04
Postat av: Anonym

Hahaha ja så jävla kul

2014-10-11 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0