if I die young

Äntligen klar med min SO uppgift. Och den vart bra enligt mig, dock lite kort men det får duga. En sak som inte är bra alls är att min bil är trasig. Påväg till skolan i tisdags började den låta konstigt och gick helt enkelt inte bra alls, så vi stannade efter vägen för att kolla vad det var, och det var så pass illa att dom fick bärga den in till stan och nu väntar vi på nya delar. Nu får jag alltså försöka fixa skjuts överallt hela tiden, för buss tänker jag knappast åka. Busskortet mitt har jag tappat bort också så det gick ju ändå inte. I skolan denna vecka har vi afrika tema, vilket inte är speciellt roligt alls. De två senaste dagarna har bestått av nästan bara filmer. Annars har det inte hänt så mycket. Nu ska jag iallafall lägga mig på soffan ett tag, under kvällen väntas både biggest loser och big brother. Två stycken bra program!
Saknar er tjejer!! ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst min fina vän!!

2012-03-10 @ 14:07:43
URL: http://linnburmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0