ass back home

Har världens dåligaste samvete just nu. Vart sur på Nellie och då tog hon sin cykel och åkte och köpte massa godis till mig för sina pengar. Åh, hon är ju bara för gullig ibland. Just nu ligger jag nere på mitt rum och har det bra. Borde egentligen plugga eftersom vi har prov på andra världskriget ganska så snart, men först hade jag tänkt att kolla på paradise hotel. Hittar hela tiden på orsaker till att inte plugga och det är inte bra. Är verkligen så sjukt trött på allt som har att göra med skolan just nu. Värre än någonsin. Denna dag hade jag lika gärna kunna stannat hemma, eftersom jag ändå inte gjort någonting. Kollat på schindlers list som var tre timmar lång utan att knappt fatta någonting, helt onödigt. Nej, nu ska jag se på paradise hotel somsagt var!
Av någon väldigt konstig anledning ramlade denna lapp ut ur min väska när jag packade ur den igår, hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0