vart jag än går

Vilken skön dag alltså, sovmorgon till klockan tre, sen har jag endast en lektion! Min helg har varit toppen. Slutade vid halv tre i fredags, och när jag kom hem var mina kusiner och min moster här. Så jag spenderade några timmar med dom och sedan for jag hem till Felicia och sov hos henne. Vid nio tiden dagen efter tog vi tåget till huvudstaden för lite shopping och så, var jätte trevligt måste jag säga! När orken började ta slut så for vi hemåt, dock inte ända hem då problem uppstod. Vart sedan hämtade av Micke, och vi åkte till Flisan och käkade tacos och hade det bra. Vid nio tiden kom min far och hämtade oss hem till mig, men vi bestämde oss för att åka på vildmarks äventyr i Stjärnsund och tog då min bil dit, sov i en stuga utan ström eller någonting mitt ute på en öde ö. Dagen efter det, alltså igår, hade vi match. Roligaste matchen iår om jag ska vara ärlig. Vann med 5-2 trots en dm vatten över hela planen. (Det spöregnade, åskade och blixtrade under matchens gång). Gjorde faktiskt ett mål också, inte ofta det händer inte. Det var i stort sätt allt jag gjort. Nu ska jag gå upp och ta en morgon fika med min mor. Ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0