the one that got away

Har haft en ganska så stressig dag måste jag säga. I skolan hade vi endast matte och språk, tror vi sammanlagt hade nästan 4 timmar matte. Jobbigt men väl behövligt. När jag slutat så tog jag med mig Sanna på en tripp i Avesta och lämnade en massa lappar, och sedan träffade jag mormor som jag tog med mig till hair of ladylee. Halv fem hade jag tid hos Helena så då for jag dit och gjorde naglarna. Vart superbra tycker jag. När jag cirka 2 timmar senare var klar gick jag över till veronica och köpte färg, så när jag senare kom hem färgade jag mitt eget och min brors hår. Har också hunnit med att packa min resväska eftersom i morgon efter skolan hoppar jag på tåget till Stockholm för att spendera min helg där. Underbart! Det var allt, godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0