april april...

Min helg har varit great. Fredagen tillbringades med mina favoriter, var ut på lite trevligheter och sedan avslutades det hemma hos mig. Klockan ett igår begav vi oss till Leksand för att spendera två timmar i våran loge. Leksand mötte Djurgården, vilken grym match alltså. Underbar vinst! Efter matchen for vi raka vägen till Avesta, efter en lång tids tjatande på min far så befann vi oss på Ming thai, min favorit restaurang. Jäklare mig vad han var glad efteråt. Det godaste han ätit på länge fick jag höra ett flertal gånger. Sedan lämnade vi av Benjamin hemma hos sig, och fortsatte färden mot fors, där vi hämtade Angelica, och slutligen blev destinationen hede!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0