stay with me

Ännu en dag avklarad. Idag har jag vandrat på fjäll och lämnat stuginfo pärmar i massvis med stugor, minst 50. Lite kul att se hur olika stugor kan vara, vissa rätt snygga, andra helt förjävliga. Har under dagen också kastat min första snöboll för iår. Förstå lyckan när jag insåg att det började snöa!! Käkade thaimat till lunch, föll dock inte mig i smaken. Ska aldrig mer äta thai någon annan stans än i avesta. Bra att veta. Imorgon börjar jag tio igen också, gud så härligt. Nu ska jag duscha och sedan mysa ner mig här i soffan igen och kanske se någon film! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig som väljer praktikplats utöver det vanliga. Trist dock att det inte kommit ngn snö, vilket var lite av syftet att fara upp till Vemdalen. Skönt att höra din röst och att allt är bra. Älskar dig så himla mkt Nattis! Ringer imorgon efter plåtningen:). Puss

2011-11-23 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0