never ending story

Idag är jag frisk. Må vart piggelinen som gjort susen. Kom hem före fem någongång idag, och vid 17.05 började en ny säsong av Degrassi, vilket jag kollade på. Vart sedan kvar vid tvn och såg på 16 and pregnant, duschade, och efter det var klockan ganska så mycket, jag som hade tänkt att plugga så mycket idag.. Men men, det är väl som alltid. Prov imorgon, ett lycka till kan behövas! Jag och min bror har fått för oss att bara prata norrländska med varandra vi, helt normal är vi inte. haha, ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NI prata norrländska ? DET VILL JAG DÅ ALLT HÖRA! hahaha

2011-12-05 @ 16:49:06
URL: http://liinndaniielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0