love comes around

Angelica, om du läser detta så vill jag bara säga att jag uppskattar att du ringer när du lovat.. ;)
Denna dag har vart mycket sämre än de andra. Lång och urtråkig verkligen. Kom hem efter fyra, lagade mat och sedan satt jag mig i soffan med biologi boken och försökte plugga, men som vanligt är allt i världen viktigare än att plugga, så slog på tv:n och såg på vem vet mest. Lyckades svara på några frågor i pauserna iallafall. Imorgon är det sista dagen på praoen, och jag ringde nyss therese och frågade om jag kunde få vara ute med robert några timmar, och de skulle jag få! Så får se vad jag får göra då. Sen på eftermiddagen kommer världens bästa mamma&pappa och hämtar mig! wiho. Ha det fint, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0