thailand ar suuuper!

Denna gang orkar jag inte kopiera bokstaverna sa ni far leva med det. Sitter just nu pa ett internet cafe nara dar vi bor. Ganska bra datorer har med. Idag har vi inte haft de lika bra, eller de har varit en helt underbar sol dag, men tyvarr har hela failjen nastan matt daligt. Mest pappa dock, och Nellie&Mathias. Dom var tvungna att aka till sjukhuset och allt. Men de har ordnat sig for Mathias och Nellie nu sa jag och Mathias sitter har och har de trevlans. Han kollar pa de forra avsnittet av solsidan och de ska jag snart gora. Sedan ska vi ut och gora natt sen hem pa hotellet och sova. Imorgon fyller lillasyster nelliepelli ar sa vi ska hitta pa nagot super kul at henne. Dock om alla ar friska. Nej nu hinner jag inte blogga mer om jag ska kolla pa solsidan, kanske slanger in ett till inlagg innan jag gar. Ha det underbart hemma i kalla sverige!

gulliga kommentarer fran farmor och moster!
fortsatt kommentera, de ar superkul att lasa.


Kommentarer
Postat av: Moster Angie

Inte sen att kommentera då:-) Håller mig ajour via din blogg. Fyyyy, stackars "Twintex". Hälsa hnm att han ska krya på sig. Inte kul att blisjuk när han äntligen blivit ledig. Ska messa till Er med tanke på Nellans b-day menskriver även här "grattis mosters mini-prinsessa". Minns när du fyllde år där nere för 7 år sedan, att jag köpte dig kläder, tog dig till massageställe för benmassage samt manikyr ( blommmotiv på nailsen ), Vad tiden går,,,

Vi har just ätit en fin middag. Hummer, delikat smörgåstårta samt god ost. Detta då din lille kusse absolut skulle ha krabba dvs hummer. Var bara att pynta upp ca 500:-. Vi storhandlade och det sjuka är att det gick på 4300:-, typ en halv bilj till Thailand...

Sitter nuoch har fredagsmys och pratar om Er. Hälsa alla, specialpussar till sjuka pappa och Nellie. Ps hälsa pappsen att jag borde varit därnere och bada i poolen m hnm... då hade jag kunnat göra den varmare, hahaaaaa. Love.

2011-02-25 @ 20:26:30
Postat av: Farmor

Åh, vad jag längtar efter er men jag får stå ut. Det ser så skönt ut att ni kan dyka, sola och äta gott. Jag skulle gärna vara med er. Vi var i Dalarna i helgen och hälsade på hos H-Ramsells. Där var det liv i luckan. De letade efter Wildas utförsskidor och jag är rädd att de blev kvar i crossbussen!!! Kramar till er alla!

2011-02-28 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0