mathilda är bäst

Nu tänkte jag berätta om min dag. Sjukt tråkig faktisk, eller inte såå tråkig, men ganska. Iallafall så hade vi hål från ett till två, sen när lektionen började, kom Krille efter en kvart och sa att lektionen blev inställd. Så hade man suttit och väntat i över en timme. Då ringde jag mamma som sa att hon var i Sala, och kunde komma och hämta mig. Vi gick ner på stan för att gå in på smycka och köpa en berlock, eller alltså jag löpte en. Inte världens billigaste, men sjukt snygg. Den stora mikrofonen, kan kolla om jag hittar någon bild på den. Sen åkte vi hem, och hemma här har jag bara pluggat och vart uppe och sprungit. Nu ska jag upp och kolla på tv, och så ska jag försöka somna i tid idag. Har sovit dåligt som senaste dagarna. För er som ville veta. hehe.
den var de jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0