hitta nemo fiskar e gulliga!

Nu sitter jag pa ett internet cafe igen, som stanger om 10 min. Denna dag har vi spenderat mitt ute pa indiska oceanien. Scuba diving stod pa schemat. De var helt underbart! Dyker jag tva ganger till under detta ar sa far jag dykarlicens och kan dyka vart jag vill och sjalv om jag vill. Kanske lagger upp en film senare beroende pa om de funkar att lagga upp den pa youtube. Vi har ocksa vart pa buffalo steak house och atit, som vanligt. Haha, men dar finns svensk mat och thai mat sa de ar bra. Hinner inte skriva na mer nu, men ha det SUPER hemma, puss.


Kommentarer
Postat av: md

hej snuttan, jag saknar dig! hoppas ni har det toppenbra. i sveriget är det kallt och grejer, du vet så som de brukar vara på vintern. aja, jag tänkte bara berätta att jag saknar, och älskar dig! även fast jag kanske är lite sur på dig med dedära som hände en gång. eller asså, innan du åkte osv.. men puss älskling!och hälsa hela högen!

2011-02-28 @ 21:13:41
URL: http://kiingdahl.blogg.se/
Postat av: md

vänta, syns inte min kommentar? :(<3

2011-02-28 @ 21:14:28
URL: http://kiingdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0