äntligen!

så har jag tillgång till en dator! dock inte med alla bokstäver, men jag kopierar så ni kan läsa det. Har haft tre underbara dagar hitils. Idag var det super varmt, fast igår och dagen innan det var de lite molnigt och så. Sitter inne i patong nu på ett internet cafe och har nyss vart och ätit spagetti bolognes och druckit en mango drink på någon restaurang här i närheten. Klockan är halv elva på kvällen här, så om ett tag tar vi en tuktuk till hotellet. Igår på kvällen var vi till dinoparken som vi var på när jag var sju år senast, vilken nostalgi det var! Var också och kollade på vårat gamla hotel, och de var sig likt! Annars har vi inte hunnit med så mycket mer än att bada&sola. Var och tog massage igår, och sådär. Innan vi käkade idag var vi på en 4D film, som varade i 7 minuter endast, men vilket tur! Jävlare mig, hel sjukt! Man vart fast spend i en stol och där satt man, flög rund och hoppade osv, skitkul! Något alla borde testa som får den chansen! haha. Grym dator jag sitter vid faktiskt, mycket bättre än min hemma! Nu har jag inte så mycket mer att berätta om, så jag ska kanske börja avrunda. Men ni får ha de superbäst, för det ska jag! puss

Kommentarer
Postat av: Moster Angie

Jättekul att läsa:-) Önskar vi kunde vara där med er. Vi behööööver också semester och åker dit till jul. Dinoparken med drogade minielefanter har man besökt på 2 resor. Först ggn jag var där är 13 år sen o andra för 7 med er. Verkar som ni har det gott, glädjer oss. Hälsa alla älsklingar och beställ en drink till din mamma från mig. Nati säger att han vill ha tillbaka sin Tomas, Lotta och "barna".Han "snaknar" dem. Puss.

2011-02-24 @ 13:03:05
Postat av: Farmor

Hej Nathalie vad kul det är att läsa hur ni har det. Jag har lagt in Puket i telefon så jag vet vilket väder ni har. Just nu är det 28 grader varmt säger min telefon. Men det är molningt torsdag till söndag men måndag då kommer solen igen och det blir 32 -33 grader varmt. Här är det jättekallt med över 20 grader i morse. Åh, vad jag fryser!!! Nu längtar jag till solen. Hälsa alla mina kära.

2011-02-24 @ 15:49:17
Postat av: Farmor

Hej nu är det fredag och vädret är liten aning varmaste bara minus 3 grader idag. Jag är på jobbet och det är ganska lugnt här. Jag ser att ni har lite finare väder idag med sol och 32 grader varmt.Skönt och det unnar jag er verkligen. Kul med Dinoparken. Idag ska vi besöka Erlands syster och i morgon åker vi till By för att fira Lina som fyller på måndag. Bada och sola lite för mig också. jag behöver lite sol i sinnet1 Kramar till alla.

2011-02-25 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0