I believe in angels

Min syster är ju bara för söt alltså. Vi hade bestämt att inte köpa några julklappar till varandra, direkt när jag kom hem idag kommer hon springandes med ett paket, och så har hon köpt ett jätte fint halsband för 200kr av sina egna pengar till mig, inte kunde hon vänta med att ge det heller. Ni kan ju tänka er hur taskig jag känner mig då som inte köpt någonting till henne.. Iallafall, denna dag har spenderats med Moa till största del. Vaknade hemma hos Johanna, gjorde iordning mig lite snabbt, sen for jag till Mois och gav henne en julklapp. Jag hon och Josefin åkte sedan till donken i hedemora och lunchade. När vi kom tillbaka for jag hem till mormor&morfar för att träffa Jonathan och lämna en present. Sedan hem och käka tacos och snart ska jag ut till bubbelpoolen och hänga där resten av kvällen! Så har min dag sätt ut, riktigt skönt faktiskt!
muffinsen vi baka igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0