vi vann, vi e bäst

Nu har jag precis kommit hem och duschat efter att jag spelat match i Borlänge.
Innan matchen skulle jag som sagt till Kupolen, och så blev det.
Hittade ganska mycke,
• ljusrosa kofta veromoda 129:-
• vitt linne veromoda 100:-
• jeansleggins kappahl 349:-
• 4 st armband lindex 79:-
• peace örhängen åhlens 29:-
• jeansjacka JC 599:-
det var nog allt.
Sen efter Kupolen hade jag ju match, och det gick faktiskt bättre än väntat.
Vann med 20-14 och jag gjorde 3 mål, och fick sår på mina ben som gör ont, asnajs. hehehe
Plus att eftersom vi vann matchen, kom vi 1a i serien. häääärligt. :')
Sen när jag kom hem hade pappa fixat varma mackor och te, mumms.
Men nu hinner jag inte blogga mer, för jag måste plugga och klockan börjar bli rätt så mycket, haha.
PussN




inte världens bästa bild, men den får duga. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0