i love my room

Idag är det internationella kvinnodagen för er som inte visste de.
Inte för att jag riktigt vet vad de är, men ändå! :D
Nu precis nu, så är mitt rum nääästan klart. Nästan helt inrett eller vad det nu heter.
Ni kan ju ta en titt här nere på bilderna.
Så jävla skönt nu liksom, det är ju så stort, och mysigt.
Och nu är det bestämmt, jag kommer att sluta med handboll. Tråkigt men sant.
Får se om jag kanske börjar med Alice i Hedemora till hösten, men jag vet inte hur det blir.
Nu ska jag upp och hjälpa min bror att fixa lite fika till oss. ;*
tror dom fixar klart mitt walk in clothes ikväll också!

Kommentarer
Postat av: hannaärcool

åhh! sjuktsnyggt din lilla braat!:* älskar dig

2010-03-09 @ 21:56:22
Postat av: linn

fyfan va fint! <3

2010-03-12 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0