SNART KOMMER MIN LINN HIT!

Tänkte berätta lite om Sälen igår då.
Jag sov ju som sagt hos Hanna, och vi var tvungna att gå upp 04.00 för att vi skulle hinna till bussen.
Eftersom min pappa liksom ääääger bussarna så skulle jag och Hanna kliva på först hade vi bestämt.
Så vi tog oss till Västanhedetrafik klockan 5 på morgonen och lite senare så åkte bussen mot skolan för att hämta upp allt folk. Sen när vi väl var där, så fick vi reda på att den bussen vi satt på endast var för 8or och 9or, men vi satt kvar ändå och Emma och Felicia klev på och åkte dit med oss också.
Vid 10 tiden var vi där, och Jag Emma och Mathilda drog iväg och åkte trollskogen och lite andra backar, så vid 2 kom vi på att vi glömt käka lunch, så vi tog och dit så snabbt vi kunde, och vi var typ dom sista som fick komma in och äta. All mat var typ slut så vi fick ta av det lilla som fanns kvar. Sen efter vi ätit skulle vi åka väggen, men eftersom att jag och Emma hade snowbord så banga vi. haha.
Men sen senare när Viktor inte skulle ha mina skidor längre så tog jag dom och åkte väggen. asnajs, men isigt somfan! haha, sen på hem vägen ville vi byta buss, men då sa dom att vi inte fick och att vi skulle åka på samma buss som vi åkte dit, så då gjorde vi som dom sa och åkte där igen. Och hem vägen var mycket roligare kan jag säga. aja, sen när vi kom till Mio stog Mathilda där och väntade på mig, så jag hängde med henne till Visenten och hämtade pizza, sen åkte vi hem till henne och käkade och sen sov jag där.
Och idag har jag Mathilda Thunberg Gustav och Patrik vart i åsbo hela dagen nästan.
fettt najs med sol hela dagen också. Så var det nån skid tävling som vi va med på! och små barnen vann mot oss, haha! :)
Senare kom pappa och hämtade mig där och vi drog hem och åkte skoter med Mathias och Kim.
Jag och pappa flög av skotern och fick den nästan över oss, lyckat!
Vi drog till by med skotrarna för att tanka, så köpte jag en korvmedbröd, hahaha!
men nu pallar jag värkligen inte skriva mer, för jag ska upp och ta en varm och skön dusch innan min älsklings Linn kommer hem hit! pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0