I ♥ sola

hej bloggläsare :-)
Idag börja jag träna handboll med avestas 96or, och det gick faktisk bättre än väntat. haha.
Sluta halv 4, så tog jag bussen till pappa och vi åkte ner på stan och käkade Thaimat, sen skjutsade han mig till träingen. Sen efter träningen drog vi ner på stan till solstudio eller vad det heter, och solade en sväng. oskönt. haha. blir nog repris på det imorn med Emma. Föressten, så ska Emma Johansson ha fest imorn, så vi drar dit sen efter :-) maskerad tror jag det blir! fasst jag tänker inte tala om vad jag tänker klä ut mig till, det får ni se bilder på sen.
puss!

Kommentarer
Postat av: hej jag är anonym

du är ju seriöst dum i huvet!

2010-03-18 @ 21:52:42
Postat av: nathalie

jag tar de där som en komplimang, är det fel ? :$

2010-03-19 @ 07:31:32
URL: http://nathalieramsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0