Idag äre våffeldagen så alla vet!

Sitter här med en handduk på huvudet och funderar på att kanske gå upp och föna håret.
Eftersom att vi inte har nått vatten här hemma i huset så fick jag åka hem till Kims hus och duscha.
Sluta tjugo över tre idag, och mamma stog ute och väntade på mig och vi åkte och käkade.
Sen skjutsade hon mig till handbollsträningen, och direkt efter den fick hon skjutsa mig till Fors för där hade jag fotbollsträning en kvart senare. haha. Och nu i helgen ska ja på handbollscup i Falun på lördag, och sen åker vi till Bollnäs och sover där och spelar på söndagen. Hedemora åker med oss också, så det blir nog jättekul.
Nu ska jag plugga spanska och kanske kolla lite på tv, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0