hemma, gud så skönt!

Tog tåg hem idag klockan kvart i fyra efter att ha vart på stan i några timmar.
Käkade på pizzahut på centralen, riktigt gott var det!
Sen fick vi springa till tåget, eftersom vi kom på att det skulle gå om 2 minuter och vi var och handla godis.
hihi, och igår var vi i stan hela dagen också, fast köpte inte så mkt.
Ett vitt linne, 3 par montinin örhängen, en kofta, och rosa trosor och bh.
ja, det var nog allt.
Men eftersom jag inte handlade så mycket så tänkte jag hänga med Hanna till Västerås på fredag.
åh gud, jag saknar Hanna otroligt! Även fast jag träffade henne en sväng idag, men liksom vi har inte vart på ett långt tag känns det som, och därför måste jag värkligen träffa henne snart.
Men de e blir nice.





Dagens outfit! hehehh




Kommentarer
Postat av: linn

armbandet </3 :')

2010-03-04 @ 20:13:07
URL: http://liinndaniielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0