hej jag e morgontrött

Vaknade 11 idag faktiskt, men det var för att mamma kom in och väckte oss.
Va ju som sagt till Västerås igår med Hanna, och jag hittade faktiskt rätt mycket mot vad jag brukar göra.

• Klänning från Bikbok 299:-
• Kofta från Bikbok 299:-
• Briiiilz från Bikbok 79:-
• Kort randig tröja MQ 249:-
• Kort svart tröja MQ 249:-
+ mat

Vid halv 7 åkte vi hem, hämtade Emma och Hannas skidgrejer och stack till Klinten i en timme.
Typ inga folk alls där, så de va inte så kul.
Mamma kom och hämtade oss 9, och vi gick in och käkade,
sen vid 11 kanske fick vi för oss att gå ut och åka bob ner från taket, så vi gjorde de.
Lyckades inte så bra, för vi ramlade i hoppen heela tiden. haha.
När vi kom in tog vi godisskålen och gick in till playststionrummet och spelade buzz, eller vad det heter, asnice.
Nu ska jag gå ut till tv:n och kolla vad Hanna och Emma har för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0