Gucci krigen

Så heter boken som jag faktiskt har börjat läst nu.
Jag läser inte böcker ofta, men nu när jag hittade den här boken tänkte jag att den här måste jag fan läsa.
Tänkte skriva lite om vad den handlar om.




Bakom det glamorösa namnet Gucci döljer sig en familj med en historia av svek, avundsjuka och till och med mord. Här i boken avslöjar Jenny Gucci, en före detta 'Guccifru' hur det var att leva i en av världens mäktigaste familjer. Jenny mötte den karisimatiske Paolo Gucci i Florens och ´nio månader senare var de gifta. Hon kastades in i en värld av lyx som de flesta bara kan drömma om. Under tio år umgicks Jenny och Paolo med kungligheter och kändisar, semestrade på några av världens mest exclusiva platser och spenderade ofantliga summor på kläder och smycken. Men allt till ett högt pris - bakom modehusets glamorösa fasad dolde sig en familj som höll på att slitas sönder av rivalitet, girighet och interna strider. Det var mot den bakrunden som de mörkare sidorna av Paolos personlighet började träda fram. När Jenny slutligen försökte göra sig fri från Paolo och familjens inflytande lämnade han henne hemlös och utblottad. En rättsprecess som skulle komma att vara i tio år tog sin början.


Kommentarer
Postat av: Argmoster

Where the f**k is my book slut?? Det är MIN bok du snott!!!! Fattaduhurdetkännsva????? Getillbakadintjuvaktigefjortis!!

2010-03-10 @ 01:21:18
Postat av: nathalie :*

hahahaha! men den va bra ju, så jag tog den! :D

2010-03-10 @ 07:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0