GRATTIS EMMA NORANDER!

Idag fyller min älsklingsemma 14år! ;*
hihi.
Har jag inte gjort så mycket alls idag, skolan, fetaste snöbollskriget på lunchen. hahaha!
Sen hängde jag med Hanna hem till henne, och vi kollade på tv och käka mackor.
Efter det kom pappa och hämtade mig.
Och ikväll blir det bara massa plugg, eftersom att vi har 2 jävla prov den här veckan.
Typ as stort prov i spanska, på allt de vi gjort nästan, sen ett i SO, Fornnordisk religion.
haha, och jag kan ingeeeenting.
Nu ska jag kolla min facebook, sen plugga lite.. pusshej /n
fick byta bild, för emma vart lite smååå sur när jag la ut den andra ;*

Kommentarer
Postat av: felicia

snuttis emma då:)<3

2010-03-22 @ 19:04:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0