goodnight babes,

Såg nyss att Mathias vann let´s dance, haha inte kollat nånting förut, men gjorde de idag för de va final.
Jag och min lilla morfar satt pengar på vem som skulle vinna, å jag tog Mathias och jag vann (Y)
Så nu ska jag få 100kr! hehehe.
Nu har jag fixat allting klart inför morgondagen,
till och med fixat min frukost så jag ska kunna sova längre, slå de ni!
Fast länge blir de ju inte som ja får sova, måste upp 20 över 6 endå..
så jag ska väl lägga mig snart. eller nu typ.
Bloggar väl på söndag sen, för jag tror inte de finns nån dator där som jag kan blogga på, haha.
finns på mobilen hela helgen, 0720100256 (mp)  pusspuss.


as skön låt, och tjejen e så jävla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0