äntligen hemma, så skönt.

som jag alltid brukar säga: borta bra, men hemma bäst.
hehehe. Kom precis hem, och gick direkt in och åt thaimat, så jävla gott.
Men det värsta av allt just nu är att jag måste packa upp allt. åh, fyfan va drygt.
Kan ta lite kort om hur de gick och så, eller kort och kort, de kanske blir ganska långt.. aja, skitsamma.
Vi åkte somsagt buss från västanhede 06.15 igår morse, sen hämta vi upp alla hedemoraspelare i hedemora.
Så kom vi till Falun vid halv åtta kanske, och våran första match va 10, så vi gick ut och gick ett tag, och typ sprang upp för hoppbackarna i lunget, haha. Men första matchen gick skit, va mot nått inte så bra lag, typ alfta eller ngt sånt, och ändå förlorade vi med nåra bollar bara.. Sen hade vi 3 timmar till nästa match, så vi satt oss och kollade på andra matcher och fikade. Sen nästa match va mot Hedemora, och den vann vi. Sen gick vi och käkade lunch, och efter 2 timmar hade vi match igen, mot borlänge. Förlorade typ med ganska mycke, så vi gick till Bfinal. I Bfinalen mötte vi Falu HK och förlorade med 1 jävla boll. Surt som fan. Efter matchen duschade vi, sen åkte vi buss till Bollnäs och skulle sova där. Så när vi kom dit fick vi reda på att vi skulle bo i en scoutstuga, säkert felstavat, men aja.
När vi senare kom dit käkade vi tacos och fixade upp våra sängar och sånt, sen vart klockan rätt mycke så vi la oss typ direkt. Sen idag har vi haft 2 matcher, först mot Forsbacka, och den som vann då gick till final, de som förlorade fick spela om 3-4 plats. Och matchen vart oavgjord, så det blev förlängning. Så blev förlängningen oavgjord, så då blev det en till förlängning, sen efter den förlorade vi med 14-15, och så jääävla sura alla blev. fyfan!
Men det va bara att skita i de, och försöka med nästa match som var typ 1 timme senare.
Den matchen vann vi dock, med 18-15, mot Hedemora. Och jag och Alice gjorde illa varandras händer typ, så hon kunde inte spela mer.. Och då hade inte dom nån avbytare, så gjorde en till illa sig, så dom fick spela med en för lite på plan resten av matchen.. Jag satt iallafall 2 straffar i sista, och gjorde ett till mål. Så de va iallafall naaajs.
Nu pallar jag inte skriva mer, för jag måste packa upp allt jävla skit.
Och sen så blev de inge bilder, för jag glömde kameran.. hhaha. pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0