stockholm nästaaaa

Jag och alva drog ner på stan på hennes rosa cykel.
Och tror ni inte vi lyckas bli stoppade då, jojo men.
Alva vart stoppad igår också, att man lyckas liksom.
fast den här polisen var ganska snygg och inte så gamal,
så han va ingen sån där arg polis, de är nice.
hihi, och sen på stan träffa vi en massa coolt folk,
typ emmy ebba zacke johan malin och nickolas eller va han heter. eheh
och för inte så länge sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här hemma och har nyss ätit grillat.
Ska väl snart börja packa, för blir kvar i stockholm till på fredag. Jag och bror min ska hitta på en massa bus.
Och vi ska handla en massssa saker.
För nämligen så behöver jag en väska, solbrillor, linnen och säkert flera saker.
Hoppas på att vädret är okej så vi kan gå på grönalund imorgon också.
Nej, nu pallar jag inte skriva mer, nu ska jag packa och sen ska jag duscha, sen åker vi.
Och föressten så har jag pengar på mobilen nu, så va sociala sen när jag åker. pussen
gårdagens bakverk, dags att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0