skön dag alltså

.. ja, som sagt, skön dag!
Började klockan 10.10 imorse, men eftersom jag skulle till tandläkaren var jag tvungen att kliva upp 06.30. usch.
Men sen vart jag klar efter ett litet tag så då ringde jag hanna,
som visst sov, så jag väckte henne och kom dit. ;$ hihi
Vid halv 10 cykla vi till skolan och där fick vi gå och plocka upp skräp i typ en timme.
Vi käka pommes till lunch på pizzerian, sen hade vi skoljogg eller vad de nu heter. skitdrygt.
men jag och lilla Hanna sprang på så vi vart klara ganska snabbt så vi cyklade hem till henne och la oss i soffan och kolla på roomraiders och made i nåra timmar kanske. haha, och sen kom pappa och hämtade mig eftersom jag skulle på handbollsträning, eller rättare sagt beachhandbolls träning.
Och nu sitter jag här, ska snart upp och duscha och ta mig nånting litat att äta kanske.
Imorgon föressten så ska jag och blandannat Emma bada i bäcken utanför skolan, för den ska vi rensa innan niorna ska ha dragkamp, mysigt alltså. pusshej
bilder från igår
ojjjrå mathilda, blek elllller ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0