i don´t wanna be without you babe,

ja, som jag tidigare skrev så blev det stan idag.
Ganska skönt endå, vi köpte lösnaglar till Mathilda som jag fixa åt henne.
Och så plocka jag hennes ögonbyn och fyllde i dom, får se om hon kanske färgar dom imorn eller nått.
Träningen var ju inte toppen heller, mats tyckte vi var så flumm och slöa så vi fick ut och springa spåret. 3.5 km nånting sånt, ganska oskönt. Fast jag och hanna är snabba så vi sprang på 14 min (y'
Efter träningen har jag vart hemma och badat i min uderbara bubbelpool, 39 grader, asnice.
Nu ska jag upp och förtsätta kolla på fotbolls vm. Spanien-Honduras. sovsöttt
BILDERNA FRÅN IGÅR!

sär unge!

loveu girlsssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0