helllo

Vart på grönan hela dagen.
Träffade på Adam och Linus, som åkte extream med mig eftersom ingen annan vågade. hihi
Vi har vart i solna centrum en liten sväng idag också, för mamma och pappa skulle på ansiktsbehandling så jag och mathias gick runt en sväng. Han köpte en fredperry tröja och jag köpte ett bondelid linne.
Nu är det bara jag och han som är kvar här, Nellie är hos farmor, dock också i stockholm, men inte med oss.
Imorn ska jag och min bror iallafall gå i Kista hela dagen. Får se om vi hittar på nått mer kul.
Snackade nyss med nån pojke från halmstad eller nått sånt, jäkla konstig dialekt eller vad de nu heter.
haha, kul jag är alltså.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0