dreams about you makes me so hot

Förlorade matchen med 3-1.
Gick ändå hyffsat tycker jag, fick dock inte spela sådär super mycket, men mer än dom andra från mitt lag.
Just nu sitter jag nere på mitt rum med myskläder och väntar på Mathilda.
Tråkigt att det regnar ute, annars kunde vi vart ute och hittat på massa bus ikväll.
Imorgon får vi se vad vi hittar på, eftersom att det är studiedag.
skööönt. Och nu är det bara 1 vecka kvar i skolan, tjiihoooo.
Gör som mathilda nu.
måndag lediga, sen beach handbollsträning
tisdag bada i tjärnsjön
onsdag städa, skoljoggen, fotbollsträning
torsdag halv skoldag, kolla på niornas dragkamp
fredag skolavslutning 09.00, hem och käka tårta med emma
Nu ska jag upp och ätaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0