Moora

Hej, idag blev det somsagt att åka till Mora.
Och det var riktigt kul, även fast vi inte vann.
Blev 2a i dalarna! :)
Tyckte vi spelade rätt okej, men de gick väl inte den här gången,
 jag kan ju säga att jag kämpade iallafall mycket mer än jag brukar.
Men så äre, efter matchen åkte vi och duschade typ någonstans vid nån simmhall typ.
Sen skulle jag Matilda och Alva fixa håret, så dom andra satt ute i bussen i 20 minuer och väntade på oss. haha!
När vi kom tillbaka, kollade vi på Avestas P16 lag, och dom förlorade också, med 3-2.
Hemresan gick fort, jag och Alva flummaaaa typ hela vägen. hahah
Har nyss käka pizza, och nu är jag skiittrött så jag tänkte lägga mig, eller snart iallafall.
Pusss♥




kommer bilder, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0