I ♥ helg

Hanna och Denice sov hos mig från Fredag till Lördag.
På morgonen åkte Hanna hem, så jag och Denice fixa iordning oss, och sen baka vi cup cakes.
Vid 3-4 tiden skjutsade mamma in mig och Denice till Alva och Ebba.
Vi va hos Alva ett tag, sen åkte Ebba hem, och vi drog till skogsbo pizzeria.
Efter det så Åkte jag och Alva och mötte Eric, och sen åkte vi till Denice och kollade på film.
När vi kollat på filmen, gick vi hem till Alva och där blev det mys hela kvällen/natten tills jag somnade vid 2, och vaknade typ 15 min senare av att Eric kastade ett glas med vatten på mig. hahaha ((:
Sen vid 3-4 nånting somnade vi, och vaknade vid 9. trött somfan.
Och hela dagen har vi legat i soffan och kollat på film och sånt. hhah, och sen vid 5 hade jag match.
Vann med 3-0 mot Grängesberg. Nu ska jag duscha. pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0