♥♥♥♥♥♥♥

Hejsan.
Ifredags så åkte Hanna med mig hem.
Vi åkte till Horndal och köpte godis, gjorde kyckling och klyftpotatis.
Sen kom Felicia, och vi hade hela huset för oss själva. Riktigt mysigt var det.
Kolla på idol, kändisdjungeln, åt godis, och prata och hade myys.
Sen somnade vi i soffan alla 3 och vaknade halv 12. Vi fixade oss, käkade och åkte till skogsbo.
Skulle ha vart med Alva,
men det blev inte så. Istället cyklade jag Hanna och Felicia till Nordanö och va med Thunberg, Viktor och Edvin.
Vid typ 10 tiden cyklade vi hem, och jag råååkade cykla rakt ut på golfbanan och ner i en bunker och ramla. lyckat.
hahahah! Sen åkte Felicia hem, och Vi kollade på tv.
Idag vaknade jag 8, fixade mig och åt frukost,
sen hämtade Alva och hennes pappa mig och vi åkte till Ulfshyttan och spela match.
Gick väl sådär, jag fick ståi mål andra halvlek. Släppte in ett mål, men gick hyffsat endå tycker ja.
När matchen var klar, åkte jag hem med Alva.
Vi åkte till henne och käkade Tacos, sen ner till klockarvallen och kolla på Hannas och deras match.
hihi nu så ska jag upp och kolla på tv. pusss♥


Kommentarer
Postat av: mmmattttthhiiimääääahhhhhnnh''

vadå hanna och domms?

nu vart ja ledsen här asså..

2009-09-15 @ 20:26:38
URL: http://kiingdahl.blogg.se/
Postat av: nathalie

men mathilda, du räknas inte (a' hahhaha skojja :*

2009-09-18 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0