Torsdag

Vårat jävla internet lagga sönder hemma!
Som ni kanske märkt så har jag inte lag in något nytt inlägg på typ över en vecka!
Och det är för vårat internet inte funkar, blir så jävla arg!
Nu sitter jag iallafall på pappas jobb, slutade för ungefär en halvtimme sen, och pappa kom å hämtade mig.
Kan berätta lite om gårdagen tänkte jag. Jo mamma kom och hämtade mig halv 3 när vi slutade i skolan.
Så vi åkte till Västerås! :) Gick och käkade, och handla massor av kläder :*
Köpte en tröjja och ett halsband från Bikbok, uggs från Eurosko, linne och kofta från Newyorker, vantar och sockor från Indiska, bh från Hm, och en Fred perry väska från MQ <3
Jätte mysigt att gå och handla tycker jag!
Ikväll har jag handbollsträning, men ska väl hem och äta först.
Och så hoppas jag på att internet funkar snart!!
pusss♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0