Tisdag

Precis kommit hem efter att ha åkt bil i 2 timmar.
Något skön dag asså, först stan, och jag köpte 1 tröja, 1 bh, och ett par trosor.
Sen gick vi på bio, Upp eller nått sånt hette den, 3D film :)
haha, men den var väl helt okej.
Efter bion gick vi på stan ett tag till, sen tog vi pendeltåg till Angelica och Nathanel och fika och sa hejdå till dom.
Angelica ville att jag skulle stanna, och att någon av mina kompisar skulle komma till Stockholm,
men jag orkade inte.
Nu ska jag upp och kolla på tv och dusha, pusss♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vadå!! "orka inte stanna". Tönt!! Inte alla som har en cool moster i storstan, bondunge. Nu hittar du till Järvastaden kom gärna med Matilda, Hanna el Linnen på fredag och passa din kusin.

2009-10-28 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0