orkaa rubrik

Hej!
Kan börja med att säga att i Torsdags blev det att ta bussen md Hanna in till stan,
sen gick vi hem till Emma.
Typ myste i soffan och kolla på Beck, sen vid 4 typ tog vi bussen ner på stn och skulle träffa Pont och Hannes.
Lite senare tog vi bussen hem, och vi gick till Emma och kolla mer på film.
Jag oh Hanna kom på att vi inte hade käkat nånting på hela dagen,
så vi beställde pizza hemkörning från American. Och det tog typ 1 timme innan dom kom.
Efter vi hade käka pizza drog vi till Nordanö och först träffade Linus, Sen Jennifer och Pont.
Lite senare drog vi hem och jag slagga hos Emma!
Vaknade vid typ 10 av att nån ringde till Emmas mobil, så vi gick upp.
Sen kom vi på att dom inte hae nå bröd hemma, så vi cyklade till Tempo i mjuskisar,
sovtröja, morgonfrilla och utan smink. hahaha!
Sen när vi kom till Emma igen myste vi framför tv och kolla på en ny Beck film,
och på typ nå barnprogram på tv.
Vid 1 kom Alva dit, och myste med oss, sen vid 2 kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem och duscha och fixade mig inför Coz.
Vid 5 skjutsade mamma in mig till Emma och där va hon Alva Mathilda och EmmaJ.
Så vi fixade oss klart, och åkte till Felicia, sen åkte vi dit. Skit kul kväll var det :)
Åkte buss hem, som släppte av oss vid Tempo, så dit kom mamma, pappa, och Linn och hämtade mig.
Så vi åkte hem, och käkade lite mackor framför tvn.
hihi, tack för kvällen allihopa! pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0