Måndag

Hejsan!
Måndag e tråkigt. Men ja, idag så sluta vi 4, och jag fick skjuts hem.
Käka pankakor med sylt, sen gjorde jag chokobanan med glass :D
Och pappa står och borrar nått skit i mitt rum, så de låter förjävligt!
å blir alla mina saker eckliga och smutsiga!
Nej, nu ska ja träna på Historia provet som vi har på Torsdag, om jag orkar..
om nån vill veta så slutar vi 12 imorn :D:D för våran idrott och svenska är inställd!
hihihi, pusss♥





BAMSE E KING!

Figuren Bamse är en liten brunbjörn som blir "världens starkaste björn" när han äter Farmors dunderhonung. Övriga centralgestalter i serien är den lättskrämde kaninen Lille Skutt och den kloke sköldpaddan Skalman. De bor på tre kullar kallade kullarna, och Bamses gamla Farmor bor på ett högt smalt berg bland dessa, Höga Berget


Kommentarer
Postat av: emmma

sv: hihi okej vi får se hure blir ;*

älskar dej <3

2009-10-19 @ 22:30:12
URL: http://emmanorlander.blogg.se/
Postat av: emmma

sv: hihi okej vi får se hure blir ;*

älskar dej <3

2009-10-19 @ 22:30:46
URL: http://emmanorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0