HÖSTLOV! älskaart!

Äntligen höstlov!
och äntligen fredag!
Skön dag idag, efter lunchen drog jag Mathilda och Emma ner på stan en stund.
Köpte godis, gick runt och snacka lite. Ja älskar fredagar!
Och jag älskar att gå runt med Emma och Mathilda på fredagar, för vi har alltid Fredagsmys. :)
thihi. Och så är det lov nu, så jävla oooskönt liksom! Men jag vetinte va jag ska hitta på,
kanske Sthlm, sen Skogsbo och va med alla, kanske Borlänge med Emma Mathilda och Felicia.
får se hur det blir :-)
Om nån vill träffas eller nått så är det bara att höra av sig :-D
Ikväll händer det inte så mycket, mys och kolla på idol kanske.
Äta goodis och nån kolapaj mamma har gjort! mmmm.
Imorgon så ska jag iallafall träffa Alva och Denice. Alva fyller år imorn, så vi ska gratta henne,
och hitta på ngt kul. Gratttiiiis Alva, älskar diig ;*
Nu ska jag upp ett tag, hörsss pusss♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

kul du vill va med och tävla..allt bra?

2009-10-23 @ 21:23:12
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

när du är inne och kommenterar kan man kopiera

2009-10-23 @ 23:37:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0