helgen! :*

HEJ! I lördags blev det först att åka till Falun och spela handbollsmatch. första blev det 12-15 till Falun, andra blev det 10-11 till Ludvika. Efter matchen åkte vi hem och jag la mig på soffan och somnade direkt. Sov i typ 40 min, och vakna av att Elin ringde. Och vi skulle träffas på amigo och käka pizza med Emma och Hanna. Så Hanna och Emma kom och hämta mig å vi åkte dit. :) Va i Horndal till typ halv 10, sen hem till mig och myyspyys i stugan hela kvällen :* Söndag blev värsta chillll dag. Gick i pjamas hela dagen typ. Spela monopol med Emma och Hanna från 1 till 3, sen åkte ja till mormor ett tag. Mamma och pappa kom och hämta mig, sen blev det mys med varm brasa, tända ljus, varma goda bullar framför tv:n. :* pusss <3

Kommentarer
Postat av: linn

pyjamas är chill, pyjamas är bäst! <) <3

2009-10-09 @ 17:41:31
URL: http://liinndaniielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0