Strange day.

Sjuk dag värkligen.
både bra och dålig, men de dåliga var inte kul!
Kan börja med att vi tog Svininfluensa sprutan, och det gick bra faktiskt,
gör inte speciellt ont, bara om man lyfter upp armen högt ibland..
Sen så vart Viktor Eriksson slagen, så han har värsta fet bulan! stackarn <3
Och så gick jag och Mathilda till cafeét på lunchen, och de var mys!
Men det värsta var nog när mamma ringde och sa att mormor ligger på sjukhus,
och kan knappt andas, och massa..
Så jag vart såklart rädd och så, så direkt efter skolan så fick pappa komma och hämta mig och vi åkte till sjukhuset och pratade med mormor. Och hon har antagligen nått fel med njurarna,
och kanske någon propp i hjärnan.
Fan, höll på att börja gråta när hon sa de! Tycker så jävla synd om henne!
Min mormor betyder så sjukt mycket för mig ska ni veta <3
Kom nyss hem därifrån, och det känns skönt att man vart där,
samtidigt som man är rädd att det bara ska bli värre för henne..
jaja, nu så ska jag äta iallafall, sen måste jag plugga till SO provet vi har på torsdag. pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0