skaka ditt assss

hej.
Kom nyss hem efter att ha vart i lilla by skola och kollat på Nellies lucia.
Så jävla... inte kul.
Alla små barn sprang runt och skrev bara, haha.
Annars har jag inte gjort så mycket, eller jo vi var hem till Håkan för han fyller år. Grattis!
Helgen blir mys med alla bästa.
Sover hos Hanna imorn,
vi ska kolla på lussebandyn sen kika förbi skogsboskola och ta en titt inne på deras lilla disco! :D haha.
Sen på lördag har vi match. Då ska vi vinna tycker ja! :)
Sen söndag blir lilla julafton hemma hos farmor. Eftersom dom åker till Afrika över jul.
Mys helg säger jag bara!
Nu så ska jag duscha av mig, och kolla ett tag på tv. hihi pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0