Julafton.

Hela morgonen, dagen och kvällen har varit helt underbar.
Började med att jag vaknade halv 10 och öppnade paketen i min julstrumpa.
Fick en paljett klänning från me and frank, och 3 par örhängen, snö of sweden halsband,
wishingtree halsband och ett svart halsband.
Sen åt vi julgröt. Och jag har inte gjort så mycket under dagen, hjälpt till och fixa hemma.
Vid 3 kolla jag på kalleanka, och vid halv 5 åt vi julbord.
Sen vid 7 kom tomten! hihi :D
Jag fick:
En snowboard och bindningar av mormor&morfar
snowboard väska av mamma&pappa
system kamera av mamma&pappa
klänning av mamma&pappa 
halsduk och vantar av mamma&pappa
pyjamas av mormor&morfar
trosor och bh av  mamma&pappa
en kofta/jacka av mormor&morfar
lackleggins av mamma&pappa
2 thomas sabo berlocker av Angelica
800 kr på bikbok av farmor&farfar
en sak man lägger pengar i av mormor&morfar
och 500 kr av morfarsbror
:*

hihi kanske mer, men kommer inte ihåg :)
är nöjd iallafall!
kommer också bilder imorgon. pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0