Hej mysig helg!

Kvällen igår vart sjuuukt lyckad :D
tihi.
Jag Hanna och Mickis gick och käkade pizza vid halv 9, Emma och Felicia kom dit,
och vi gick alla 5 till Skogsbodiscot.
Där träffade vi Elin, Emma, Mollie, Aland, Odd och Eric :)
haha, jag dansa med nån skit söt liten kille, som var typ till midjan på mig, hahah!
Sen vid 10 gick jag, Hanna, Elin, Emma, Emma, Mollie, Odd och eric till kopparhallen och kolla på lussebandy.
Var där till 1, då Hannas mamma kom och hämtade oss.
Kom hem till Hanna, kollade på film ett tag, sen slagggg.
hihi, och idag har jag haft match. 18-18 i första, och 17-30 till oss i andra. Härligt (y'
Och om ungefär en timme åker jag in till skogsbo, och träffar Emma Emma Hanna Mollie och kanske Mathilda? :)
Sover hos Hanna antar jag.
Nej nu ska jag fixa i ordning mig. pusss♥

btw, imorn äre lucia! och idag fyller kim år! GRATTIS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0