borta bra, men hemma bäst, så äre.

Hemma från Stockholm!
Skönt.
Åkt bil i 2 timmar, vart till mormor och käkat, sen datan hela kvällen kan man säga.
Och imorgon är det skola. Jobbigt, men skönt att det bara är 2 dagar kvar.
Sen så är det bara 4 dagar kvar till Julafton! och det känns bra.
Fast ändå, det är inte desamma som när man var liten,
då man satt och räknade dagarna kvar till julafton och längtade som en tok.
jaja. På tisdag ska jag och mina älsklingar ha myskväll och öppna julklappar tillsammans i min stuga.
Kommer sääkert en massor av härliga bilder därifrån sen.
Nej, ska ska nog jag snart börja tänka på att lägga mig, så jag inte är alltför trött imorgon. pusss♥

Kommentarer
Postat av: emma

sv : tyst mä dej du är alltid fin

älskar dej gumman <3

2009-12-21 @ 20:21:48
URL: http://emmanorlander.blogg.se/
Postat av: mathhhhhildadahl

sjukt mysigt vi kommer fåre :*

2009-12-21 @ 22:36:42
URL: http://kiingdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0