I don’t wanna take a breath with out you babe

Ja, jag blogga ingenting igår, så kan ju skriva vad som hände under gårdagen nu istället.
Vaknade vid 10, och sjung singstar med Nellie hela morgonen. + typ halva dagen.
Vid 2 tiden satte jag mig vid tv:n men en skål godis och kollade på förortsungar.
Riktigt bra faktiskt.
Vid 4 ringde Linn, och hon kom över.
Sen åkte vi till mormor och käkade lite, och sen hem och va med Linn igen.
Jag och Linn tog en sväng ut med skotern, haha. mys.
Sen skulle Linn träffa Jocke, så jag hängde med henne.
Och sen blev det slaggg i stugan.

Idag så vaknade vi vid 10 av att hennes mamma ringde, och vi skulle in till stan och kolla lite.
Och nu har jag nyss kommit hem, eller inte nyss, men för ett tag sen. :)
Ikväll blire nog mys framför tv:n och kolla på Robinson!
pusss♥


Kommentarer
Postat av: linn

kuung helg, fan va vi är bra på att köra skoter <)

2009-12-28 @ 19:17:21
URL: http://liinndaniielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0